TEL: 0086-18054395488

Dettagli di spedizione di i frigoriferi di supermercati cummerciale

Shandong Sanao Attrezzatura di RefrigerazioneCo., Ltd.-Avemu parechje merchenzie mandate in paese straneru ogni mese.Oghje, mi piace solu presentà qualchi dettagli nantu à a nostra spedizione.

1.Before Spedizioni
Prima di consegna, avemu da imballà tutte e merchenzie - imballaggio pallet di legnu senza fumigazione, chì ponu bè prutegge i nostricongelatoreè assicurà a sicurità di ufrigoriferinantu à a strada di consegna.


Inoltre, durante u prucessu di imballaggio di u cuntinuu, effettueremu u rinfurzamentu secundariu, fighjemu u congelatore cù strisce di legnu, è rinfurzà a cinta di sigillatura per assicurà chì u congelatore ùn si tremurà micca durante u trasportu.

Allora infine, chjudemu u cuntinuu.

IMG_4226
2.Durante a spedizione
Seguiremu regularmente l'infurmazioni di u calendariu di spedizione è a situazione di spedizione, cumunicà cù a cumpagnia di spedizioni di merci in modu puntuale è dà feedback à i clienti, in modu chì i clienti ponu capisce a situazione di trasportu di i so congelatori durante u prucessu di trasportu è fà preparazioni per u sdoganamentu tempu.

3.Dopu u serviziu di spedizione

Avemu da seguità l'arrivu di e merchenzie in u tempu, cum'è: l'imballu hè intactu, i beni sò in boni cundizioni, etc. Facemu u travagliu di stallazione è di docking è varii.servizii post-venditaper i clienti in una manera puntuale.
微信图片_20220316113546微信图片_20220316113539
Semu afabbricaspicializata in a pruduzzione disupermercati frigoriferi è congelatori, cù più di deci anni di sperienza di travagliu.Sè avete bisognu di tali prudutti, per piacè cuntattateci.


Tempu di Postu: Nov-12-2022