TEL: 0086-18054395488

Introduzione di i novi prudutti di Shandong Sanao

Shandong Sanao hà parechje serie di freezers è coolers.

Avà, avemu solu spinghje un novu pruduttu è hè accoltu da i nostri clends.Avemu solu presentà per voi.

Per piacè verificate cusì:

Prima, u nome:Armadiu per carne fresca di tipu "S".

S Armadiu di carne fresca

Siconda, ProductDescrizzione:

1. U disignu umanizatu face una bella visualizazione.

2. I cumpunenti esecutà di u sistema di refrigerazione è u sistema di cuntrollu di l'equipaggiu elettricu sò di marche famose straniere, in modu di assicurà chì u pruduttu funziona stabile è affidabile.

3. Disegnu di porta di vetru temperatu à doppia strata di alta qualità, efficacemente insolated da l'aria calda fora di l'armadiu, chì risparmia più energia è riduce u costu di usu.

4. Multi ponti liberamente cumminati cù un angolo regulabile, luci LED di doppia fila, megliu affettu di visualizazione.

5. Controller intelligente Microcomputer.A gamma di temperatura pò esse stabilita secondu diverse esigenze di usu.

Infine, Precauzioni per l'usu:

1. Verificate s'ellu a piazza di l'armariu di a cortina d'aria hè raghjone.

2. Verificate a lista di imballaggio attaccata per vede s'ellu l'accessori di u freezer sò cumpleti.

3. Fighjate cù cura l'istruzzioni di u funziunamentu di a macchina, è verificate l'armadiu di a cortina d'aria secondu l'istruzzioni.

4. Se u voltage hè troppu altu, u mutore brusgiarà;se a tensione hè troppu bassu, u compressore si brusgia ancu s'ellu hè cuminciatu à spessu.

5. Prima di almacenà l'alimentu, travaglià in un armadiu viotu per decine di minuti, è poi mette in dopu chì l'internu hè rinfriscatu, ma ùn deve esse guardatu troppu per impedisce chì u tempu di esecuzione sottu a carica piena sia troppu longu.

A nostra sucietà hè specializata in a produzzione di l'equipaggiu di refrigerazione di supermercati cummerciale per più di 10 anni.Avemu un squadra di cuncepimentu prufessiunale è una squadra di cuntrollu di qualità, sustene a persunalizazione di u produttu OEM è ODM, solu per risponde à i vostri bisogni, è sperendu di furniscegboni prudutti è serviziuperpiù cumpratori in u futuru.


Tempu di posta: 06-06-2022