TEL: 0086-18054395488

Display di novu pruduttu - China SANAO Freezer

Quist'annu, u nostru dipartimentu tecnicu hà sviluppatu un novu tipu d'armadiu di cortina d'aria, u disignu perfettu di l'outlet di l'aria posteriore hè più attraente di u stilu originale, grande capacità, design d'aspettu squisitu, materiale eccellente, rende i nostri prudutti più competitivi in ​​u mercatu. .

nutizie 1

nutizie 2

nutizie 3

Chì ghjè l'armadiu di cortina d'aria?

Introduzione di l'armadiu di cortina d'aria:

1. U cabinet di cortina d'aria hè cunnisciutu ancu com'è cabinet d'aria verticale.U so principiu di rinfriscà hè di utilizà l'aria fridda per soffià da u spinu, perchè l'aria fridda copre uniformemente tutti i cantoni di l'armadiu di a cortina d'aria per ottene l'effettu di mantene u pruduttu frescu.

2. A temperatura normale di l'armariu di a cortina d'aria hè trà 2 è 8 gradi.In u supermercatu, e bevande, iogurt, latti, carne imballata in vacuum, alimenti cotti, frutti, ecc.

3. U cabinet di cortina d'aria hè divisu in dui tipi: macchina integrata è macchina esterna.I vantaghji di a macchina integrata sò: faciule di spustà.Vantaghji di a macchina: bassu rumore, longa durata pò esse fatta, in generale bella è generosa

Inconvenienti: sconveniente per spustà è inconveniente per mantene.Adatta per i grandi supermercati, alberghi, etc.

4. U prublema di u cunsumu di energia di l'armariu di a cortina d'aria: l'usu nurmale di l'armadiu di a cortina d'aria consuma circa 8 ~ 9 gradi d'electricità per 24 ore per metru.

Mantenimentu di l'armadiu di a cortina d'aria:distribuisce e merchenzie uniformemente per evità a deformazione causata da stress irregolare nantu à u laminatu.Durante l'ore di chjusu di notte, per piacè abbassà a cortina di notte.Hè megliu asciugà è pulisce l'armadiu di a cortina d'aria una volta à u mese, chì pò allargà megliu a vita di serviziu di l'armadiu di a cortina d'aria.

I clienti per piacè sceglite u stilu è u tipu adattatu secondu i so bisogni.

 

In u nostru magazinu, sè vo avete qualsiasi stili chì vi interessa, per piacè sentite liberu di cunsultà mè, vi daraghju a megliu qualità è serviziu di u produttu.

 

Auguri
Tracy Sun.

Telefono / WhatsApp: +8618054395488
E-mail:tracy.sun@sanaofreezer.com                                                           

U situ di Alibaba:https://socoolref.en.alibaba.com/

U situ di Google: https://www.sanaofreezer.com/
Indirizzu: No.126, Huiquan Road, Xingfu Industrial Park & ​​Binzhou City.Shandong.Cina


Tempu di post: 15-ghjugnu-2022