TEL: 0086-18054395488

A dumanda di congelatori cummirciali cuntinueghja à aumentà

微信图片_20220316113546

Trè anni dopu l'epidemie, a dumanda cuntinueghja à esse forte, è a produzzione di frigoriferi è congelatori ùn hè micca difficiule di fà in Cina.

In l'ultimi dui anni di l'epidemie, a dumanda cuntinua hà mantinutu i frigoriferi è i congelatori da a crescita in a produzzione è a vendita.

Sicondu statistiche di Industry Online, u voluminu di vendita globale di frigoriferi è congelatori in u 2021 ghjunghjerà à 211,05 milioni di unità, un aumentu annu di 8,5%.Eccettu per Vietnam, Sudafrica è altri paesi è regioni induve una nova volta di epidemie severi scoppiò in 2019, u mercatu di frigoriferi è congelatori in a maiò parte di u mondu hà mantinutu un tassu di crescita relativamente altu, di quale l'Europa hà u più altu tassu di crescita. .In u 2021, tuttu u mercatu europeu superà i 44 milioni di unità, un incrementu annu annu vicinu à u 16%.

Dopu à a crescita cuntinua di a vendita hè una forte ricuperazione in a produzzione.

In u 2020, per via di u significativu cuntrollu di l'epidemie è a prima ricuperazione di a produzzione in Cina, a maiò parte di l'ordini di u mondu sò cuncentrati in l'industria di fabricazione di frigoriferi è congelatori in Cina - a produzzione hè aumentata di 15,9% annu à l'annu, chì hè l'unicu crescita positiva. paragunatu à tutti i cuntinenti in u mondu.In u 2021, a produzzione di frigoriferi è congelatori di a Cina continuarà à cresce malgradu diverse cundizioni cum'è e catene di fornitura chì restanu strette è a ripresa di a produzzione glubale.

Cum'è l'apparecchi di casa più strettamente ligati à a vita di ogni ghjornu, a maturità tecnologica di i frigoriferi è i congelatori hè in prima linea di tutti l'apparecchi di casa maiò.Cum'è i cumpunenti core per a produzzione di frigoriferi è congelatori, a capacità di produzzione di l'industria di i compressori di i frigoriferi in Cina hè radduppiata paragunatu à deci anni fà, è salderà direttamente à 270 milioni di unità in u 2021. A rivista "Electrical Appliance" hà dettu chì partendu da u 2021. A fine di u 2020, parechji pruduttori domestici di compressori di frigoriferi mainstream anu lanciatu piani di espansione di a produzzione, spendendu enormi quantità di soldi per espansione novi fabbriche è novi linee di produzzione;più marche straniere anu trasfirutu e linee di produzzione d'oltremare in Cina, espansione ancu a capacità di produzzione;industria Hà aghjustatu ancu una fabbrica di compressori di frigoriferi destinata à i clienti chjuchi è mediani.

A cuntrariu di a rapida crescita di i frigoriferi domestici sottu l'influenza di a forte epidemia in 2020, a crescita di l'equipaggiu di frigoriferi cummerciale in 2021 serà più significativa.Grazie à u sollievu di l'epidemie è à a ricuperazione di l'ecunumia glubale, e vendite di frigoriferi cummirciali rimbalzaranu in u 2021, è tutti i tipi d'equipaggiu di refrigerazione cummerciale utteneranu ancu una crescita positiva.Trà elli, i frigorifici medichi sò i più prominenti, cù un aumentu di quasi 60% guidatu da i vaccini è e pulitiche relative;in più, i frigorifici di bevande sò ancu in a distribuzione di cumpagnie emergenti di bevande upstream, chì mostranu un piccu di crescita in l'ultimi anni.À longu andà, u puntu di crescita di frigoriferi è congelatori in u futuru pò passà da i prudutti di a casa à i prudutti cummerciale.

微信图片_20220316113539

Shandong Sanao Company hà u scopu di fà a produzzione di equipaghji di refrigerazione cummerciale, cum'è un armariu di cortina d'aria aperta multideck, Plug in t ype glass door cabinet, congelatori verticali congelati, congelatore isulanu, congelatore di pettu, refrigeratore di birra, etc. Tutti i nostri prudutti sò di alta qualità. qualità è prezzi di vendita diretta di fabbrica.Ogni dumanda, per piacè sentite liberu di cuntattate cun noi.


Tempu di pubblicazione: 14-10-2022