TEL: 0086-18054395488

2023 April 19 à April 21-CHINA SHOP Exhibition

Shandong SANAO Refrigeration Co.Ltd.participò à CHINA SHOP EXHIBATION tenuta in Chongqing da u 19 d'aprile à u 21 di u 2023. avà l'esposizione ùn hè micca solu un locu per vede i prudutti, prumove i prudutti è cumprà bè.A mostra muderna hè stata sviluppata rapidamente in un centru di cumunicazione è acquisizione di informazioni.A participazione à esibizioni hè ancu diventata una parte impurtante di u travagliu di espansione di u mercatu di l'imprese, è un tempu maravigliu per prumove è publicità a marca di a cumpagnia per vede a forza è l'imaghjini di l'imprese.Aghju participatu à parechje esibizioni di prudutti è aghju fattu assai guadagni, chì spergu di sparte cun voi.

Prima, a preparazione prima di l'esposizione: pianificazione curretta.Quandu u persunale di vendita hà ricevutu l'avvisu di a cumpagnia per participà à a mostra, anu cuminciatu à preparà u travagliu preliminariu di sta mostra.A prima cosa hè: l'invitu di i clienti.L'espositori seranu più efficaci si sò invitati à a mostra da i clienti passivi à i clienti attivi;Inoltre, a cumunicazione in faccia hè assai più faciule ch'è a cumunicazione per telefunu o email.Quandu l'esposizione, l'imprese sò spessu equipate di ingegneri tecnichi prufessiunali, cusì a cumunicazione faccia à faccia pò capisce megliu i bisogni è l'applicazioni di u produttu di u cliente, chì ponu ottene duie volte u risultatu cù a mità di u sforzu.

Siconda, riapprendimentu di a cunniscenza di u produttu: per a participazione à manifestazioni prufessiunali di u produttu, l'espositori devenu avè più cunniscenze di i prudutti esposti di a so propria cumpagnia in modu chì pudemu guidà currettamente i clienti durante a riunione.

 Terzu, tutti i preparazione meticulosa prima di l'esibizione sò per allughjà a strada per a mostra, è a cumunicazione cù i clienti durante a mostra hè cruciale.I dettagli determinanu u successu o u fallimentu, in l'esposizione nantu à u gradu di bisognu di attentu à certi dettagli::

1. L'espositori devenu attentu à a so maghjina in a mostra, una bona prospettiva mentale ùn solu riflette a vitalità è l'atmosfera dinamica di a cumpagnia, ma ancu mostra a so bona qualità à i clienti per rinfurzà a so fiducia in a cooperazione cun noi.

2. Affruntà i clienti chì patronize u stand, ùn esse timid, ma pigliate l'iniziativa di salutà è benvenuti.

3. Accolta di vechji clienti è accolta di novi clienti.

4. cullizzioni risorsa: canali infurmazione persunale di vendita sò assai impurtanti, cusì in l'uppurtunità rara di esibizione, per stabilisce un seguitu di fonti d'infurmazioni di l'industria di i canali.

 Quartu, riassuntu post-esibizione: urganizà l'infurmazioni è seguite in u tempu.À a fine di a mostra, si pò dì solu chì solu a mità di u travagliu hè realizatu, ciò chì veramente travaglia hè u seguimentu puntuale dopu a mostra.U persunale di vendita deve seguità i risorsi di l'infurmazioni recullati in parechje manere è frequenze, per facilità a transazzione più rapidamente.

n
e
w
s
nutizie

Tempu di post: 11-May-2023