TEL: 0086-18054395488

Chì falsi difetti sò causati da un mantenimentu impropriu di l'armarii di conservazione fresca di a tenda

微信图片_20220316113546

Cum'è un utilizatore, a tenda hà bisognu à piglià cura è attente à u mantenimentu quandu si usa l'armadiu di mantenimentu frescu.Ci hè parechje parte internu di u congelatore verticale, cum'è: compressori, evaporatori, condensatori, throttles è altri cumpunenti, è certi picculi pezzi ghjucanu ancu un rolu vitale.Dunque, l'armadiu di mantenimentu frescu deve esse bè mantenutu.Se u mantenimentu ùn hè micca fattu bè, pruvucarà certi fenomeni, cum'è un effettu di rinfrescante poviru o un falsu fallimentu di senza raffreddamentu.

1. Mantenimentu impropriu di u compressore è u condensatore di l'armadiu di mantenimentu frescu pò facilmente guidà à un poveru effettu di rinfrescante di l'armadiu di mantenimentu frescu.U compressore è u condensatore sò cumpunenti di refrigerazione impurtanti di l'armadiu di mantenimentu frescu.S'elli sò macchiati di polvera, affettanu a dissipazione di u calore, accurtà a vita di serviziu è affettanu direttamente l'effettu di rinfrescante.Dunque, l'utilizatori anu da pulizziari è mantene regularmente.L'aletta di condensatore di l'armadiu di mantenimentu frescu deve esse pulita ogni altru Pulisce cù una spazzola una volta à u mese o più per migliurà l'effettu di dissipazione di u calore.

2. U mantenimentu impropriu di l'evaporatore di l'armariu di mantenimentu frescu provoca direttamente chì l'armadiu di mantenimentu frescu ùn hè micca cool.L'area intornu à l'armadiu di mantenimentu frescu hè troppu affollata è u flussu di l'aire hè poviru, risultatu in fretu nantu à a superficia di l'evaporatore.L'utilizatore deve pulisce bè a freccia nantu à a superficia di l'evaporatore.

3. U throttle di l'armadiu di mantenimentu frescu hà causatu u fallimentu di u sistema di refrigerazione.A funzione di u dispusitivu di throttling hè di filtrà l'umidità in u sistema di refrigerazione di l'armadiu di mantenimentu frescu è di filtrà impurità, in modu à impedisce u sistema di refrigerazione da malfunctioning per via di bloccu di pipeline.A funzione principale di u capillare hè di throttle è riduce a pressione, perchè u capillare ùn deve micca troppu impurità, è l'armadiu di mantenimentu frescu deve esse pulitu è ​​​​mantenu à tempu.

微信图片_20220316113539


Tempu di Postu: 26-Nov-2022