TEL: 0086-18054395488

Cuncepimentu di novu pruduttu è spedizione

 

A nostra sucietà hà sviluppatu un novu pruduttu - un novu armariu di carne fresca di stile cù tapa recentemente, a produzzione di u produttu hè finita è hè stata testata in u laboratoriu di cuntrollu di qualità.Disegnu di rinfrescante à l'aria, grande capacità, parte superiore cù coperchio, senza perdita di aria fridda, rinfrescante veloce, prudutti di serratura per mantene a freschezza, u disignu di l'apparenza perfetta è i materiali di alta qualità anu attrattu parechji cumpratori in casa è in l'esteru.Sè ancu interessatu in stu pruduttu.Per piacè sentite liberu di cuntattateci, vi daraghju u megliu serviziu è prezzu.

1

2

Intantu, oghje, sottu u sole caldu, a nostra squadra hà carricatu dui Containers 40HQ, a temperatura esterna era assai sopra à 37 °, i culleghi braved the heat and worked hard together, u so spiritu hè assai ammiratu da mè, questu hè un squadra pienu di pusitivi. energia è pusitivu.

3

4

I principali tipi di prudutti spediti oghje sò chiller di verdura multideck aperti, congelatore isulanu, ecc, sò tutti prudutti caldi.Avà vi mustraraghju i vantaghji di u produttu di i dui prudutti.

Armadiu frigorifera a cortina d'aria Serie:

(1) Grande capacità, aumentà u spaziu di almacenamento, grande spaziu di visualizazione aperta, visualizazione chjara è intuitiva;

(2) Cumpressore di marca internaziunale, assicuranza di qualità.

(3) A luce LED hè 24V, vantaghju:

tensione sicura, ùn ghjunghje micca à e persone, chì pò rinfurzà a prestazione di sicurezza di u congelatore;/ A vita di serviziu di u tubu di a lampada hè a cunvenzione 2-3 volte.

(4) Utilizendu cortini di notte bassa;

(5) Foglia addensata, sistema di cuntrollu di temperatura intelligente;

(6) Vendite dirette di fabbrica, senza preoccupazioni dopu a vendita.

 

Congelatore isulanu combinatu intelligente:

(1) Utilizendu un compressore di marca, rinfrescante veloce, più risparmiu d'energia è pocu rumore;

(2) Schiuma generale, strata di schiuma addensata, risparmiu d'energia è risparmiu di energia, rinfrescante uniforme è freschezza di longa durata;

(3) Anti-fogging,cambered,u vetru temperatu, senza deformazione, senza nebbia, è più insulazione termale;

(4) Sistema di cuntrollu di temperatura intelligente, più precisu, faciule d'operazione è più senza preoccupazioni;

(5) Utilizendu un condensatore di tubu di rame, a bobina interna hè un tubu di rame;

(6) Scongelamento automatico, riducendo i problemi di scongelamento normale e migliorando l'efficienza di raffreddamento.

(7) Vendite dirette di fabbrica, senza preoccupazioni dopu a vendita.

 

A sopravvivenza di una cumpagnia hè basatu annantu à una bona qualità è integrità, è speremu di furnisce più cumpratori d'oltremare cù e migliori suluzioni in l'industria di a refrigerazione in u futuru.


Tempu di Post: 24-May-2022