TEL: 0086-18054395488

Cumu risparmià l'electricità quandu si usanu vitrine frigorifere è congelatori?

IMG_20190728_104845 d229324189f1d5235f368183c3998c4 IMG_20200309_145522

1. Minimize i tempi d'apertura è u tempu di l'arbureti è i congelatori refrigerati.

L'alimentu caldu deve esse permessu di rinfriscà naturalmente à a temperatura di l'ambienti prima di mette in vitrina refrigerata è congelatori.

L'alimenti cù assai umidità deve esse lavatu è drenatu, dopu imbulighjate in sacchetti di plastica è posti in vitrina frigorifera è congelatori per evità l'evaporazione di l'umidità è l'ingrossi di a strata di fretu, affettendu l'effettu di rinfrescante di l'armarii è i congelatori refrigerati, è cresce u putere. cunsumu.

 

2. Fate cubetti di ghiacciu è bevande friddi à a sera in l'estiu.

A temperatura hè più bassu di notte, chì hè favurèvule à u rinfrescante di u condensatore.A notte, i vetri refrigerati è e porte di u congelatore sò menu aperti per almacenà l'alimentu, è u compressore hà un tempu di travagliu più brevi, risparmiendu l'electricità.

 

3. Mantene l'alimentu in una quantità adattata, preferibile 80% di u voluminu.

Altrimenti, affettarà a cunvezione di l'aria in a vitrina refrigerata è u congelatore, rende difficiuli per l'alimentariu di dissiparà u calore, affetta l'effettu di preservazione, aumenta u tempu di travagliu di u compressore è aumenta u cunsumu di energia.

 

4. L'armarii di mostra refrigerati è i cuntrolli di regulazione di a temperatura di u congelatore sò a chjave per salvà l'electricità.

U pomu di regulazione di a temperatura hè generalmente aghjustatu à "4" in l'estiu, è "1" in l'invernu, chì ponu riduce u numeru di partenze di vetri di refrigerazione è compressori di congelatore è ghjunghje à u scopu di risparmià l'electricità.

L'armari è i congelatori refrigerati sò posti in un locu cù a temperatura ambientale bassa è una bona ventilazione, è deve esse alluntanatu da fonti di calore, cum'è radiatori è stufe;I vetri frigoriferi è l'armarii di congelatore duveranu esse laterali à manca è destra è in daretu.Lasciate un spaziu adattatu per facilità a dissipazione di u calore.


Tempu di post: Jul-12-2022