TEL: 0086-18054395488

Reguli di mantenimentu di i congelatori

d229324189f1d5235f368183c3998c4

   In generale, tutti aspettanu di cumprà un congelatore per un periudu di tempu più longu.Se ùn vulete micca chì u congelatore si deteriore o sia danatu troppu rapidamente, ci sò e seguenti regule per attentu à:

1. Quandu si mette u freezer, hè assai impurtante per dissipate u calore da i lati manca è drittu di u freezer, è ancu a volta è a cima.Se u spaziu di rinfrescante hè insufficiente, u congelatore necessitarà più putere è tempu per rinfriscà.Dunque, ricordate di riservà u spaziu per a dissipazione di u calore.Hè ricumandemu di lascià 5 cm à u latu left è right, 10 cm à u spinu, è 30 cm in cima.

2. Evitate di mette u freezer vicinu à a luce diretta di u sole o di l'apparecchi elettrici chì generanu calore, chì anu ancu aumentà a pressione nantu à u sistema di refrigerazione, è in turnu accelerà u cunsumu di u sistema di refrigerazione.

3. Apertura u freezer parechje volte ogni ghjornu, mantene a porta micca aperta per troppu longu è appughjà ligeramente quandu si chjude per assicurà chì u freezer hè chjusu strettu per impedisce l'aria fridda di infiltrazione è l'infiltrazione di l'aria calda.Se ci hè aria calda chì entra in u freezer, a temperatura aumenterà, è u freezer duverà esse rinfriscatu, chì accurtà a vita di u sistema di refrigerazione.

4. Evitate di mette l'alimenti caldi in u freezer di manca immediatamente.Pruvate di rinvià l'alimentu caldu à a temperatura di l'ambienti prima di mette in u freezer, perchè mette l'alimentu caldu in u freezer aumenterà a temperatura spaziale di u freezer è accurtà a vita di u sistema di refrigerazione.

5. A pulizia regulare di u congelatore pò riduce a chance di fallimentu meccanicu.Spegne u putere è poi sguassate l'accessori attivi è i scaffali per a pulizia.IMG_20190728_104845

Per piacè aduprate è pigliate cura di u vostru congelatore in modu chì pò durà più longu cun voi.


Tempu di post: 18-ghjugnu-2022